fredag 7. februar 2014

Hvordan tjene betydelige pengebeløp med penny stocks - Og Lavere risiko på samme tid


 Fordi jeg gjør svært gode penger med penny stocks på regelmessig basis , mine venner alle ønsker å vite hvordan jeg gjør det . De tror faktisk at det er noen stor hemmelighet komplisert måte jeg gå om det . Dette får meg til å le for meg selv fordi måten jeg har lært å gjøre gode penger med penny stocks er egentlig ganske enkel . Det kan kopieres av bokstavelig talt hvem som helst , selv de som ikke har investeringserfaring i det hele tatt . Selv om jeg liker å erte vennene mine litt , jeg dele min " spesiell hemmelighet " med dem .

Jeg kommer til å passere langs min " hemmelige" av hvordan å gjøre betydelige mengder penger til deg også. Men jeg spør en ting i retur . Når du begynner å gjøre en pen fortjeneste (og du vil hvis du følger denne planen ) , kan du vurdere å ta en andel av dette overskuddet , og bruker den til å gjøre noe helt spesielt for verden , samfunnet , eller noen du kanskje vet du trenger det . Jeg er en fast tro på å gi tilbake , og jeg liker å oppmuntre andre til å tenke på å gjøre det samme . En ting jeg har lagt merke til er at folk som gjør gi tilbake ser ut til å være langt mer vellykket enn de som bare er opptatt av å tjene masse penger for seg selv .

Ok, her er min " hemmelig formel ".

Først må du innse at uansett hvor fristende det kan være å bruke masse tid på å lese alle skudd i de gratis nyhetsbrev og gratis kurs som er pusset alle på nettet , er det bokstavelig talt en fullstendig bortkastet tid . Det vil også føre deg ned stier som vil koste deg en masse penger med absolutt ingenting i retur . Jeg vet det kan være vanskelig å motstå noe som er et tilbud til deg som " gratis" , men hvis du ønsker å ønsker å gjøre gode penger med penny stocks , må du utvikle disiplin til å motstå det .

For det andre kan du kjøpe premium penny stock plukker fra investorer / forskere som virkelig vet hvordan man skal plukke dem godt og har en track record for å bevise det . Disse plukker er på ingen måte som de "frie valg" du får i de gratis nyhetsbrev som er verdiløs . Penny stocks har MYE MER fortjenestepotensial over en svært kort tid, men penny stocks er også mye vanskeligere å vurdere enn andre aksjer. For å generere virkelig lønnsomme penny stock plukker på en konsistent basis tar svært spesialisert kompetanse og mye tid . Vi er heldige at de tilbyr dem i det hele tatt , og du bør vurdere å betale en symbolsk sum for plukker at du kan nesten umiddelbart konvertere til en fin kjekk profitt et privilegium . Det er slik jeg har kommet for å se den likevel.

Tredje , tar du de plukker at du har kjøpt og du først teste dem for en stund for å sørge for at de kommer til å være lønnsomt på en konsistent basis . Dette vil vesentlig redusere risikoen .

Fjerde , når du har en kilde til pålitelig premium plukker som viser seg å være lønnsomt , starter du trading dem .

Femte, ikke være grådig . Ikke bekymre deg for å prøve å finne ut den nøyaktige eksakte øyeblikket du bør selge til " maksimere " fortjeneste . Dette er en mentalitet som kan komme i trøbbel . Når du har god fortjeneste , gå videre og ta det og ikke bekymre deg over det i det hele tatt hvis aksjen fortsetter å gå opp etter at du har solgt den. Målet er å konsekvent tjene gode penger på hver handel , ikke for å gjøre det meste du kan (med 20/20 ettertid ) fra hver handel . For å gjøre en meget betydelig sum penger med penny stocks over tid ( måneder, år ) , er alt du trenger en jevn strøm av lønnsomme bransjer - du trenger ikke å absolutt maksimere hver enkelt. Forresten , vil de beste aksjeplukktjenester gi råd om når du skal selge også.

Det var det. Det er bokstavelig talt så enkelt.