fredag 7. februar 2014

Populære metodene for Penny Stock Trading og hva jeg vet virkelig fungerer


 Jeg gjør virkelig gode penger handel penny stocks , men jeg bruker ikke en av de populære teknikker for å gjøre det. Jeg er imidlertid fullstendig klar over disse populære teknikkene og folk som bruker dem jeg kjenner personlig - og jeg har prøvd dem ut selv . Jeg kjenner folk som gjør en beskjeden fortjeneste ved hjelp av disse populære teknikkene , men jeg gjør mye mer enn de gjør , og min opprinnelige investeringen var langt mindre og beløpet som jeg re - investere er langt mindre - fortsatt jeg gjøre mye mer overskudd både i form av prosentvis og i form av faktiske dollar ! Faktisk har noen av mine venner byttet til min metode fordi de ser hvor godt jeg gjør.

De to mest populære metoder er som følger :

Først , en metode i hovedsak ser for penny stocks som blir " pumpet " eller hyped - med andre ord , teknikken innebærer å se etter pumpe og dumpe svindel . Deretter, når disse er funnet , metoden visstnok lærer deg hvordan du får inn før de blir pumpet for mye og komme seg ut før de som er " pumping " dumpe alle sine aksjer , og aksjekursen stuper .

Her er de problemene som jeg ser dem med ovennevnte metode . Først , dette er ikke akkurat det mest etisk tilnærming til å tjene penger . Så , for meg å delta i denne metoden , vil det spøke min bevisste . Du er essensielt å dra nytte av alle de stakkars folkene som blir ført bak lyset av pumpen og dump scam foreviget på dem . Så er det mer praktisk årsak : Du trenger ikke alltid komme ut i tide ! og du får ofte inn for sent ! Hovedsak , ender du opp med å bli lurt selv - både av de spesifikke bransjer du er i , og i forsøket på å bruke denne metoden .

For det andre , en annen svært populær metode oppfordrer folk til å behandle penny stocks akkurat som alle andre lager . I stedet for å behandle penny aksjehandel som " gambling " du i stedet lære i stedet hvordan å analysere det grunnleggende og gjøre due diligence . Fra et etisk ståsted , dette fungerer fint for meg . Men fra et praktisk synspunkt fungerer det ikke for meg eller for mange andre jeg kjenner - dette inkluderer noen av de mest intelligente menneskene jeg kjenner .

Her er grunnen til at denne andre populære metoden ikke fungerer så godt som noen hevder det vil. Veldig viktig , tar det mye kunnskap , svært spesialisert kunnskap - mer kunnskap enn du kan lære på en kveld eller en helg , eller en uke eller en måned - det kan ta år selv for en ekstremt intelligent person med massevis av tid på sine hender - for å lære å nøye analysere de " grunnleggende " av en aksje til det punktet at du nøye kan velge profit penny stocks på en konsistent basis . Dette ville være sant for alle aksjer , men det er spesielt sant for penny stocks som ofte handler på brett som ikke krever offentliggjøring av informasjon som du vil ha tilgjengelig for andre aksjer. De får også mye mindre oppmerksomhet enn de " store gutta " , og dermed kan du ikke stole på lesing opinionen fra hundrevis av analytikere . Du er på en måte på egen hånd med denne metoden, og du svømme i et basseng fullt av scamsters .

Nå er det noen snarveier til å analysere aksjer , inkludert noen penny stocks , men hvis du bare får 90 % der, egentlig er det ikke nok å konsekvent plukke vinnere ! Det er den siste 10 % av den kunnskap som gjør forskjellen , og det er den siste 10 % kan ta år å lære - og du vanligvis må lære på den harde måten , dvs. tape penger i prosessen .

Her er en annen viktig - og jeg må virkelig understreke dette poenget :

Den aller beste penny aksjeplukkere - og jeg snakker her kremen av beskjære - de som kan plukke penny stock vinnere på en svært jevn basis - de menneskene som besitter forbløffende evne til å vite nøyaktig når du skal kjøpe en penny stock og som seg å kjøpe når alle skudd (pumpe og dump scam ) sier noe annet - de menneskene som svært stille gjør deres plukker og dele med en svært få utvalgte folk fordi hvis de deler med altfor mange vil det drive prisen opp - disse ekstraordinære mennesker gjør IKKE plukke sine penny stocks plukker basert utelukkende på fundamental analyse ! Faktisk er den virkelige hemmeligheten til deres suksess er ved å være en virkelig god undersøkende journalist og finne ut informasjon som ikke er lett tilgjengelig !

Videre gjør disse ekstraordinære mennesker IKKE annonsere deres plukker i "gratis" nyhetsbrev , og jo raskere du lærer dette , jo raskere vil du begynne å tjene penger med penny stocks .

Det tok meg en stund å innse dette, og bare nødvendigheten av virkelig trenger penger for en non -profit sak som jeg virkelig bryr seg om det var på nippet til å miste sin finansiering gjorde ting blir klart for meg om hvordan du virkelig tjene gode penger med penny stocks - og konsekvent så - uten å måtte bruke et år eller mer i fulltids studium for å bli en ekspert pluss plukke opp ferdighetene til en master undersøkende reporter .

Jeg har alltid visst at hvis man ønsker å tjene gode penger med aksjer over en kort tidsperiode , penny stocks er den eneste veien å gå . Jeg visste også selvfølgelig at dette krevde å plukke de riktige aksjene å gjøre det og komme inn på akkurat riktig tidspunkt . Dette er imidlertid lettere sagt enn gjort selvfølgelig!

Hva jeg har lært å gjøre er å sette mitt ego til side og innrømme at jeg ikke har nok tid i dag ( og for mange andre jern i ilden ) å høre at siste 10 % av det som trengs for å bli en ekspert på å analysere lager grunnleggende og til å bli en stor etterforsker reporter å lære informasjonen ikke offentliggjort for de fleste penny stocks .

Jeg har lært at jeg kan tjene mye mer penger ved å i stedet kjøpe PREMIUM penny stock plukker fra de eksepsjonelle mennesker som konsekvent kan plukke dem og handle disse . Jeg gjør en pen fortjeneste å gjøre dette !